Често Задавани Въпроси

Кампания: „50 лв. отстъпка за услуги от hosting.vivacom.bg

Какво представлява отстъпката за 50 лв.?

Отстъпката се предоставя еднократно, при първа поръчка на услуги от сайта hosting.vivacom.bg. Тя е приложима за всяка от следните услуги: Споделен хостинг, Email хостинг, Управляем Cloud VPS, Cloud VPS без управление и Наети сървъри в периода от 23.04.2020 до 30.06.2020.

Как да използвам отстъпката за 50 лв.?

Кампанията дава възможност да ползвате 50 лв. отстъпка еднократно от първата Ви поръчка за облачни и хостинг услугите от hosting.vivacom.bg. За да използвате отстъпката, при поръчка на услугите на стъпка „Преглед на поръчката“, трябва да въведете код за отстъпка START50 в посоченото поле и да изберете „Използвай този код“.

Отстъпката за всичките услуги ли се отнася?

Отстъпката е приложима за следните услуги от hosting.vivacom.bg: Споделен хостинг, Email хостинг, Управляем Cloud VPS, Cloud VPS без управление и Наети сървъри в периода от 23.04.2020 до 30.06.2020.

Може ли тази отстъпка да се приложи за други услуги, които ползвам от VIVACOM?

Не. Еднократната отстъпката се прилага само за следните облачни и хостинг услуги от hosting.vivacom.bg: Споделен хостинг, Email хостинг, Управляем Cloud VPS, Cloud VPS без управление и Наети сървъри.

Кой може да се възползва от отстъпката?

Всички нови клиенти на услуги от hosting.vivacom.bg могат да се възползват от отстъпката при първа поръчка на услугите, включени в кампанията, еднократно по време на кампанията.

В случай, че клиентът има право да използва отстъпката съгласно правилата, тя ще бъде отразена и крайната сума ще бъде обновена.

В случай, че клиентът няма право да използва отстъпката, тя ще бъде премахната и крайната сума ще бъде обновена в процеса на поръчка, след стъпката с регистриране на клиента с потребителското име и парола от my.vivacom.bg. Всеки клиент може да участва в периода на кампанията еднократно при първа поръчка, ако не е заявявал до момента услуги от hosting.vivacom.bg

Аз не съм клиент на VIVACOM, мога ли да се възползвам от промоцията?

Не. За да ползвате услугите трябва да имате мобилен номер на абонамент за гласови обаждания или дейта от VIVACOM и да сте се регистрирали на my.vivacom.bg.

Аз нямам мобилни услуги / имам само фиксирани услуги. Мога ли да се възползвам от промоцията?

Не. За да ползвате услугите трябва да имате мобилен номер на абонамент за гласови обаждания или данни от VIVACOM и да сте се регистрирали на my.vivacom.bg.

Нямам регистрация в My.Vivacom мога ли да ползвам промоцията?

За да ползвате отстъпка трябва да си направите регистрация и да имате мобилна гласова или трафик карта от VIVACOM.

Докога мога да се възползвам от промоцията?

Срок на промоцията: 23.04.2020 до 30.06.2020.

Колко пъти мога да използвам отстъпката?

Отстъпката може да се използва еднократно в рамките на срока на кампанията за един Клиентски код.

50 лв с ДДС ли са или без ДСС?

Без ДДС.

Обвързва ли ме тази промоция с договор и неустойки?

Не, може да спрете да ползвате услугите по всяко време без да дължите неустойка.

Мога ли по всяко време да прекратя ползването на услугите и как?

Да, през hosting.vivacom.bg, меню „Моят Акаунт“ -> „Моите услуги“ по всяко време може да прекратите ползването на услугите с опция „Незабавно (до 24ч) прекратяване“ или „Прекратяване в края на предплатения период“, като в този случай прекратяването на достъпа до услугата ще влезе в сила след изтичане на текущия период за ползване.

Ако поръчам услуга за по-малко от 50 лв. може ли да си ползвам остатъка за подновяване на абонамента на услугата?

Не, остатъкът се губи. Не се натрупва като депозит за вашия акаунт.

Може ли да си регистрирам домейн с отстъпката?

Не може. Домейните не са част от промоцията.

Колко ще платя, ако поръчам услуга за 60 лв.?

Ако всичко в поръчката отговаря на условията на промоцията, ще платите 10 лв. без ДДС.

Аз съм фирма с акаунт мениджър, мога ли да се възползвам от тази промоция?

Да, промоцията е валидна за всички фирми на VIVACOM, които имат мобилни услуги – гласови или дейта. Свържете се с вашия акаунт мениджър, който ще ви даде пълна информация за промоцията.

Аз имам онлайн магазин/интернет сайт/ искам да ползвам промоцията с 50 лв. отстъпка, как?

Изберете услугата, която искате да поръчате от hosting.vivacom.bg и следвайте стъпките за покупка. На стъпка „Преглед на поръчката“ от Вашата покупка, въвеждате код START50 в полето „Код за отстъпка“ и натискате „Използвай този код“, за да може да се приложи отстъпката.

В случай, че имате право да използвате отстъпката съгласно правилата, тя ще бъде отразена и крайната сума ще бъде обновена.

В случай, че нямате право да използвате отстъпката съгласно правилата, тя ще бъде премахната и крайната сума ще бъде обновена в процеса на поръчка, след стъпката с регистриране на клиента с потребителското име и парола от my.vivacom.bg. Всеки клиент може да участва в периода на кампанията еднократно при първа поръчка, ако не е заявявал до момента услуги от hosting.vivacom.bg

Аз нямам онлайн бизнес, но искам да се възползвам от отстъпката, може ли?

За да ползвате отстъпката е необходимо да активирате еднa от следните услуги от сайта hosting.vivacom.bg: Споделен хостинг, Email хостинг, Управляем Cloud VPS, Cloud VPS без управление и Наети сървъри в периода от 23.04.2020 до 30.06.2020.

Аз не съм фирма, но имам онлайн магазин мога ли да се възползвам от промоцията?

Да, всички физически лица могат да участват в кампанията и да се възползват от отстъпката (съгласно правилата).

Как да получа услугата?

Влезете на следния интернет сайт: hosting.vivacom.bg. Там ще намерите повече информация за условията на промоцията, както и директно да направите поръчка за хостинг или клауд услуга.

Как мога да поръчам услуга?

За да поръчате услуга, от hosting.vivacom.bg, избирате услугата и следвате стъпките за покупка. В процеса на поръчка системата ще поиска да влезете в профилът си my.vivacom.bg, след което автоматично ще бъдете прехвърлени в текущата ви поръчка. За да я завършите, ще трябва да въведете мобилен номер за таксуване и да приемете общите условия.

Кога ще бъде активирана услугата ми?

Услугите се активират в рамките на минута след потвърждаване на поръчката и успешно плащане. С активирането на услугата се изпраща уведомителни съобщения, данните за достъп и управление на услугата на имейла, с който сте регистрирани в MyVivacom.

Какви са възможните начини на плащане?

Услугите могат да бъдат заплатени заедно с фактурата, издадена от VIVACOM за посочената по време на поръчката мобилна услуга.

Как да си създам профил в hosting.vivacom.bg?

При създаване на първа поръчка през сайта се създава и клиентски профил, достъпът до който се осъществява с потребителското име и парола, с които сте се регистрирали в MyVivacom.

Как да подновя своят хостинг/домейн и т.н.?

Всяка услуга има различна дата на изтичане в зависимост от датата на която услугата е заявена първоначално (1 месец или 1 година). При изтичане на услуга, автоматично се прави опит за нейното подновяване 24 часа преди датата на изтичане (на последния ден от предплатения период), като сумата ще бъде начислена на мобилния номер към който е свързана. В случай, че това не е възможно, абонаментът за услугата няма да бъде подновен. За повече информация: hosting.vivacom.bg.

Не знам точно какво да си поръчам. С кого мога да се консултирам?

При въпроси за избор на услуга/конфигурация, може да получите необходимата информация чрез ЧАТ канала с избор за типа на запитване „Запитване за услуга“ в hosting.vivacom.bg.

Как да си конфигурирам и управлявам услугата?

При технически въпроси, свързани с конфигурирането на услугите, може да получите необходимата информация чрез:

ЧАТ канала с избор за типа на запитване „Техническа Поддръжка“ в hosting.vivacom.bg

директно през профилът ви „Моят Акаунт“->меню „Поддръжка“

vivacom.support@ns1.bg

Къде и как мога да видя за какво и кога съм таксуван?

Информация за платените услуги, таксуван мобилен номер, сума, дати на поръчка и дата за подновяване на абонаменти може да видите в сайта hosting.vivacom.bg, през профилът ви „Моят Акаунт“->меню „Плащания“. Допълнително се получават и уведомителни имейли на имейла, с който сте регистрирани в MyVivacom.

Кога изтича платеният ми период за услугата?

Информация за активните услуги, валидността и дата на изтичане на абонамента може да видите в сайта hosting.vivacom.bg, през профилът ви „Моят Акаунт“->меню „Моите услуги“ или „Моят Акаунт“->меню „Моите домейни“.

Как да прехвърля домейна и сайта си при VIVACOM?

За да стартира процедурата по прехвърлянето на вашия уеб сайт и/или домейн при VIVACOM, е необходимо да заявите желаните от вас услуги чрез онлайн поръчка през сайта hosting.vivacom.bg. Ако имате нужда от допълнителна консултация и съпорт, може да се свържете чрез ЧАТ канала с избор за типа на запитване „Техническа Поддръжка“ или директно през профилът ви „Моят Акаунт“->меню „Поддръжка“.